Suvi vol1

Vaatasin just kalendrisse ja pidin ehmatusest tooli pealt alla kukkuma. Mis mõttes on juuli läbi ja august alanud? Mul on tunne, nagu oleks suvi alanud alles eelmisel nädalal. Vähemalt Võrumaal muutusid temperatuurid suviseks alles nädal-kaks tagasi.

Kuhu siis kaks esimest suvekuud kadusid?

Kui kalendri järgi algab suvi juuni lõpus, siis meie peres algab see 4.juunil meie vanema tütre sünnipäevaga. Oh, kuidas ma lapsena unistasin, et mu sünnipäev oleks suvel. Aga ei ole ja muuta ka ei saanud, nõme eksju. No, vähemalt oli mul 10 aastat tagasi nii palju taiplikust, et sättisin asjad nii, et esiklaps näeks ilmavalgust kindlasti suvisel ajal. Oh, ja 2007.aasta juuni algus oli palav. Tõeliselt suvine. Mitte nagu sel aastal. Külm ja vihmane oli Marie Martine sünnipäev. Isegi iga-aastase sünnipäeva-fotosessiooni lükkasime paar päeva edasi.

 

 

 

Lõbusat laupäeva, armsad sõbrad! #MarieMartine #summerfun #mylittlegirl

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

 

Minu nunnu ❤️ #MarieMartine #mylittlegirl

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

 

Aga meie pere nooremale, nüüd juba 2-aastasele preilile, meeldib vihmasadu väga. Kohe nii väga, et võtab rõõmust kilkama, kui esimesed piisad aknale maanduvad. Gerda Lisette jookseb koridori, sätib kummikud valmis ja nõuab õue. Ja õues nõuab pilti. Nii ongi mu juunikuu piltide kaust täis lombis hüppava Gerda pilte. Kohe iga nurga alt.

Hops! #GerdaLisette #itsrainingagain

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

 

Ja jälle sajab 🌦️ #GerdaLisette #MarieMartine #ourprincesses #rain #itsrainingagain

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

 

Tegelikult meeldib mulle endale ka porilompides hüpata. Ja nüüd on nii hea ära kasutada seda, et mul on väike laps, kellega koos seda teha. Sellega juhtus üks tobe seik ka. Vihma sadas. Gerda nõudis õue. Panime vihmariided selga, kummikud jalga ja läksime välja. Gerda hakkas nõudma, et emme ka hüppaks koos temaga. Hüppasin ja sattusin hoogu. Ühel hetkel hõikas naaber selja taga “Jõudu! Naudite ilma?” Eh, ma olin enne seda just teinud vinge hüppe kõige suuremasse lompi ja olin porine nagu põrsas. Pärast kallis abikaasa itsitas, et naaber oli tükk aega meie hullust pealt vaadanud, endal muie näos.

Juuni lõpus olime perega veel Norras. Ja seal on selline tore traditsioon, et tublimad pered võtavad nädalavahetusel ette lühema või pikema jalutuskäigu või matka. Eriti tublid sõidavad perega terveks nädalavahetuseks loodusesse. Meile piisas ka 5-kilomeetrisest pühapäevahommikusest jalutuskäigust veehoidla juurde. Pikemat jalutuskäiku ei riskinud ette võtta, sest me pisem ei püsi enam vankris ja kõndida pikalt ei jõua ning kui väikesed jalad ära väsivad, tuleb meil, vanematel, teda süles ja kukil tassida. Mäest alla minna on lihtne nii, kuid kui tee viib vaid kõrgemale ja kõrgemale mäe otsa? Trenni polegi vaja lisaks tegema hakata.

Perepäev ❤️ #hrLupp #GerdaLisette #MarieMartine #familytime #forest #water

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

Kõige kallimad ja armsamad 😘❤️ #hrLupp #GerdaLisette #MarieMartine

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

Mariel algas koolivaheaeg ka alles 22.juunil. Kaks päeva enne seda pidas ta koos parima sõbrannaga Harry Pottery stiilis sünnipäeva Juuni lõppu jäi ka mu abikaasa sünnipäev. Oli jälle põhjus teha ja süüa torti.

 

Ning peale tordi söömist hakkasime pakkima. Kogu elu tuli kokku pakkida, sest me tegime otsuse. Otsuse tulla tagasi. Tagasi kodulinna, Võrru!

Lisa kommentaar

