6 kuud vaikust

Olen kolmel järjestikusel õhtul avanud oma blogi ja siis selle jälle kinni klõpsanud. Tahaks midagi kirjutada, kuid siis tuleb miski muu tegevus vahele või ei meenu, millest kirjutada tahtsin. Olen viimasel ajal mõelnud ka selle üle, et kas ja kui palju üldse peaks siia kirja panema. Kuus kuud on olnud ju täielik vaiks selles blogis. Miks? Mul ei jätkunud aega ja tahtmist blogiga tegeleda.
Selle ajaga on palju muutunud ja päris palju juhtunud, kuid ma pole kunagi blogis pikemalt peatunud oma eraelul ning üritan ikka hoida sama joont.
Mul on natukene piinlik ka, et ei ole jõudnud jagada siin koogipilte, mida on vahepeal kogunenud niiiiiii palju, et ma ei jõuakski siin kõike jagada. Mainin ära, et koogipiltide jaoks tegin eraldi konto Instagrami – CakesByAgikene ja meie argielul saab silma peal hoida ikka siin – Agikene

 

Ja ega ma vahepeal suurt midagi peale kookide polegi meisterdanud. Ahjaa, sel nädalal kudusin kolm paari kätiseid. Hildal oli sünnipäev ja siis Marie tahtis samasuguseid ka endale ja kuna oli ka sõbrapäev, siis oli Liinale ka vaja kingituseks täpselt samasuguseid. Alles nüüd tuli meelde, et pilti ma ei jõudnudki teha valmis kätistest. Aga kuna mul on nüüd kudumistuhin peal, siis andke julgesti märku, kes tahaks kevadeks endale ilusaid käesoojendajaid. Fotograafid, midagi teile ju 😀 Käed on soojas, kuid näpud vabad, et kaamera nuppe kruttida ja päästikule vajutada.

Mõni nädal tagasi tuli mõte kõik kodus leiduvad fliisitükid näpunukkudeks õmmelda. Algus on tehtud ja esimesed rebased ja kuked on välja lõigatud. Nii, et on lootus, et varsti näitan valmis nukkude pilte.

Hävitan fliisi jääke 😌 #sewing #fox #fingerpuppets #rebane #näpunukk #Näpustuudio

A post shared by Agnes Lupp (@agikene) on

 

Lisa kommentaar

