Loosimine: polaroidkaamera Fujifilm Instax Mini 8!

Tahad võita vinge polaroidkaamera?

Siis vaata siia: http://elukuiseiklus.ee/kunstimeistrid/loosimine-voida-polaroid-kaamera-fujifilm-instax-mini-8/

Olen Kunstimeistrite lehte jälginud vist peaaegu algusest peale.Ütlen ausalt, et see leht on läbi teinud meeletult vinge arengu. Suur kiitus Veronikale! See on imeline, millega Sa hakkama oled saanud.

Kui ma õigesti mäletan, siis alguses oli see lihtsalt blogi, selline nagu enamusel. Tänaseks on sellest aga saanud internetilehekülg, kust ammutada teadmisi, leida inspiratsiooni ja motivatsiooni.

Nii, et kui Sul on idee, aga puuduvad teadmised, et seda ellu viia, siis liitu Kunstimeistritega ja üsna varsti hakkab hobi raha sisse tooma, mitte vaid välja viima 😀

Nüüd, seda postitust kirjutades… Ma olen kodune emme. Ma keedan, koon ja küpsetan (ja heegeldan ja tikin ja vildin jne jne). Annan nüüd endale lubaduse, et kui Pisi-Gerda pisut suurem on, võtan ennast käsile. Liitun ise ka uuesti Kunstimeistritega ja teen enda Etsy poe valmis 🙂

 

Lisa kommentaar

