Tekike turvahälli

Kunagi juhtusin nägema hästi armsaid tekikesi, mis käivad turvahälli sisse. Paar nädalat tagasi sorteerisin ajakirju ja avastasin, et Pere ja Kodu eriväljaandes 9 kuud (talv 2013/2014) viimasel leheküljel on teki õpetus täitsa olemas.
Ja siis viis mind tee juba kangapoodi 🙂
Kangad ja kandipael + tööraha ja teki hinnaks saaks 75 eurot. Ei ole see ise tegemine tegelikult üldsegi odav. Aga ise tehtud, hästi tehtud!
Martin natukene naeris mu üle, ma olevat peast ikka täitsa rase juba 😀 Sest see õnnelik pilk ja täielik rahulolu, mida ma eile tundisn, kui tekk valmis sai… Ma olen ikka niiiii tubli!!!
Teki mõõdud on 1,2m x 1,2m. Turvarihma augud tegin teisiti kui õpetuses. Väljaspool on kunstkarusnahk ja sees puuvillane kangas. Tekki saab kasutada nii koos beebisisuga kui ka ilma.





2 thoughts on “Tekike turvahälli

    • Sul siis vedas 🙂 Aga seal ju ka alghind tegelikult 60€ ja päritolumaa USA. Kahtlustan, et tegu pole käsitööga, vaid pigem masstoodanguga.
      Ja see komplekt pole päris see ka 🙂
      Mul läks materjali peale juba rohkem kui 40 eurot. Taaskasutada kindlasti saaks midagi, t-särgid, teksa jne. Kuid siis peab arvestama sellega, et tekk saab oluliselt värvilisem. Pigem nagu lapitekk.

Lisa kommentaar

