üks Roosa postitus

Õmblesin kaks käekotti. Sama kangas, kuid erinevad lõiked. Lõigete pärast pidin ma hulluks ka minema. Ma teadsin, et mul on kuskil kapis lõiked. Otsisin kõik sahtlid ja riiulid läbi, aga lõikeid ei kusagil. Joonistasin siis uued. Uus saigi parem.
Enne väiksema koti välja lõikamist ma siiski leidsin ka lõiked üles. Olin need lõngakasti lükanud. Lõngakasti?!? Aga vähemalt leidsin üles 🙂

Suure koti mõõdud  on 27cm x10cm x20cm. Sangad 40cm. Materjaliks kunstnahk ja puuvillane riie. Tagumisel küljel lukuga tasku telefoni jaoks. Sees väike tasku.


Väikese koti mõõdud on 22cm x6cm x15cm. Sang 37cm. Materjaliks kunstnahk ja puuvillane riie. Sees väike tasku.



Lisa kommentaar

