3. Biggest Fear

Minu suurim hirm: võõrad suured kurjad koerad!
See on mu hirm olnud juba aastaid ja ma ei kasva sellest vist kunagi välja.
Kui mulle tuleb vastu suure koeraga jalutav inimene, siis ma pigem lähen teisele poole teed kui kõnnin neist lähedalt mööda.
Sügisel metsas sattusin kolmel korral kokku koertega, kelle omanikud olid lähedal, kuid koerad ei olnud nööri otsas. Kahel esimesel korral vaatasin koertega tõtt, kolmandal korral koer ründas mind. Ja alles peale seda kui ma olin pipragaasi koera suunas lasknud ja appi hüüdnud jooksis põõsaste vahelt välja koeraomanik, kellel oli kõrval veel 2 koera. Rohkem ma üksi metsarajale ei lähe!
Kurjast koerast pilti teha mul täna arvatavasti ei õnnestu. Seega kasutasin oma kehva joonistamisoskust ja kritseldasin midagi, mis meenutab kurja koera 🙂

One thought on “3. Biggest Fear

  1. Tean mida tunned. Selle hirmu kirjeldamine oleks justkui minu kirja pandud. Olen koeralt pureda saanud ja pärast seda on lahtiste koerte ees kohutav hirm. Ja täpselt nagu sina, lähen ka mina tänaval teisele poole teed kui peaks mõni koer omapäi vastu jalutama. Ma usun et nad tunnevad mu hirmu lõhna. Nii et me pole üksi oma hirmudega.

Lisa kommentaar

