Jõulupärg

Mu ema teeb igal aastal uksele jõulupärja. Ja need on alati niiii ilusad. Olen ka üritanud midagi teha, aga tulemusega pole ma kunagi rahul olnud.
Mõtlesin, et sel aastal peaks uuesti proovima. Inspiratsiooni läksin otsima Pinterest´i, nagu ikka.

Pärg ise mulle eriti ei meeldi, aga sellist ajalehest rõngast oleme ka meie teinud pärja aluseks.

Need käbidega pärjad on mu lemmikud. Eriti see punaste marjakobaratega.

Seda pärga on lihtne teha, kuid pole päris see, mida mina tahaksin.

Need riidega pärjad on ühed mu lemmikud. Aga mul pole aimugi, kust sellise metallist rõnga saab. Samas, selle rõnga saaks ka ise traadist teha.

Veel üks lihtne pärg. Paela kulub siia päris palju.

Sellised pallikestega pärjad on mulle alati meeldinud. Kui on plaan osta uued kuuseehted, siis vanad jõulukuulid saab sellise pärja tegemiseks ära kasutada.

Riidest pärjad. Kolmeharulist patsipärga oleme me emaga kunagi teinud. Hästi armsad said. Tuleb õmmelda kolm pikka toru, need õrnalt vatiini täis toppida. Torud patsiks punuda ja kokku õmmelda pärjaks.

Need on ühed vahva pärjad.

Okstest pärjad meeldivad mulle ka väga.

Üks videoõpetus pärja tegemisest.

Koos lapsega saab valmistada pärja wc-paberi rullidest või siis lihtsalt värvilisest paberist. Mõlemad on armsad.

Lõngakeradest pärga ei raatsiks ma välisuksele panna.

Kommipärg on tore kingitus maiasmokast sõbrale. Kommid on traadi külge kinnitatud lilleteibiga (küsi lillepoest).

Ja jahimehed ning lihtsalt relvahullud rõõmustaksid kindlasti sellise pärja üle! Igal juhul minu abikaasa silmad lõid särama seda pilti nähes 🙂

Valik on suur ja ma täpselt ei teagi, millise pärja oma uksele teen. Aga kui valmis saan, siis kindlasti jagan pilte mõnes uues postituses.

2 thoughts on “Jõulupärg

Lisa kommentaar

