Peidetud belgia pistes fotoalbum

Käisin eile koolitusel. Koolitajaks oli Mailis Kämbre, tema tööde ja tegemistega saab tutvuda SIIN.
Eilseni ei olnud ma kokku puutunud ei scrapbooking´u  ega raamatuköitmisega. Ja kui nüüd ausalt öelda, siis eile, koolituselt koju jõudnuna, ma mõtlesin, et see on esimene ja viimane kord. Koolitus ise oli põnev ja album sai armas, aga mulle tundus, et see pole päris minu teema.
Täna ma aga juba mõtlen, kust saaks osta pappi ja paberit! Mariele meeldib see album väga ja ta tahaks ka nüüd sellist koos minuga meisterdada. Nii, et lisaks lõngadele ja kangastele pean ma leidma kodus koha ka paberile ja papile ja paljudele vidinatele, mis selle kõigega kaasas käib 😀

Lisa kommentaar

