14. From Low Angle

Eile õhtul olin ma püha viha täis ja mõtlesin kogu postituse pühendada meie väikese kodulinna kõrvalteedele. Sest see, mis toimub on juba väljakannatamatu. Ma olin peaaegu nõus kõhuli maha viskuma ja kaameraga seda muda jäädvustama. No ikka tänase päeva väljakutse jaoks 🙂 Kaine mõistus sai minust võitu. Sest tundub, et ma olen ainuke inimene siin linnas, keda see häirib. Aa, üks inimene on veel, mu abikaasa. Kui kedagi veel häirib see teelõik, siis võiks mulle teada anda. Ehk õnnestub ühiselt midagi ette võtta.

Et te, mu armsad sõbrad, aru saaksite, millest jutt käib, siis ühe pildi ma ikkagi lisan siia.

Hommik on õhtust targem!
Mu viha on raugenud, kuid tänu lakkamatule vihmasajule masendus aina kasvab. Lootsin, et täna tuleb päikesepaisteline ilm ja saan minna Mariega parki väikesele photoshoot´ile, kuid kuna mul on vaid kaks kätt ja vihmavarjuhoidjal on omad tegemised täna, siis leidsime teise lahenduse, kuidas uutest punastest kummikutest pilti teha.

Trepikoda ei näe just kõige ilusam välja siin vanas majas, kuid lõpptulemus sai tegelikult päris äge. Naabritädi vaatas meid küll imelikult 🙂
Tõmbasin pildid oma päevinäinud läpakasse ja SIIS tuli mul veel parem mõte, kuidas saaks VEEL paremad pildid teha.
Ja ma saingi megalahedad pildid. Ainult, kuna mul hetkel on kiire, siis töötluse jätan mõneks teiseks korraks ja panen siia originaalpildid. Mu modell ei jonninud ja tegi koostööd, seega nüüd, õhtul, võin küll öelda, et päev oli tegelikult mõnus 🙂

Lisa kommentaar

