10. Something Sweet

Sõbrad teavad, et reedeti ma küpsetan. Täna ma tegin aga hoopis trühvleid. Kuna šokolaadivarud on hakanud otsa saama, siis tegin hoopis kookostrühvleid ja küpsise-toorjuustutrühvleid.
Trühvli-isu ajas mulle peale Meisterkoka viienda hooaja vaatamine. Ühes osas on pingetaluvustesti teemaks just trühvlid. Seal tehti muidugi neid puhtast šokolaadist ja need nägid niiii isuäratavad välja.
Kuna mul mini-muffinite pabervorme polnud, siis minu trühvlid said keskmisest suuremad. Sellised kahe-ampsu suurused. Aga maruhead 🙂







Lisa kommentaar

