7. Bad Habit

Halb harjumus. Mul ju pole ühtegi. Ma ei suitseta, veinitamise lõpetasin suvel, küüsi pole kunagi närinud ja üleüldse olen ma tubli ja hea 🙂
Aaa… Ok, üks halb harjumus mul on. Ma kogun musti nõusid kraanikaussi. Aga selles on süüdi mu allergia. Mu käte nahk on niiiiii tundlik. Peale igat pesemist pean käsi kreemitama. Ja see ongi põhjus, miks ma nõud kraanikaussi vedelema jätan. No, nad ei vedele seal kolm ööpäeva 🙂 Õhtul tavaliselt ma ikka kolin need kraanikausist nõudepesumasinasse ümber.

Oi õudust, see on ikka jube vaatepilt. Ma luban nüüd endale, et nõusid rohkem kraanikaussi ei kogu, panen need korraga masinasse 😉

One thought on “7. Bad Habit

Lisa kommentaar

