6. From Distance

Need valgesse kilesse pakitud heinapallid on juba nädalaid mu pilku püüdnud. Nüüd viimaks sain nad pildile. Kohutava udu tõttu ei saanud pildid päris sellised nagu ma tahtsin. Kuid samas, ma ei saa süüdistada ei ilma ega kaamerat, vaid ikka enda kehvapoolseid oskusi 🙂

Samas, mida rohkem ma vaatan, seda rohkem see pilt mulle meeldib.

Ja siin tahtsin ma pildile püüda eemal olevat skulptuuri. Praegu vaadates aga köidavad mu tähelepanu hoopis tänavavalgustuse postid.

Ja see udu… seal eemal… 🙂

Lisa kommentaar

