5. Your Favourite Color

Milline on mu lemmikvärv?
Kõik need imeilusad sügisvärvid 🙂
Aga kõige lemmikum on ikka kollane!

Vaadates seda kollast vahtralehte meenub mulle, et suvel ostsin ma endale kollase kleidi. Ja kui nüüd veel ajast tagasi minna, nii umbes 10 aastat, siis ma mäletan, et laenasin kunagi sõbranna käest kollast dressipluusi. Õmblesin veel kollasest velvetist käekotigi. Ja kui sealt veel 6 aastat tagasi minna, siis mul oli kunagi ka kollane pusa. Mis kõige vahvam!?! Mul on arvutis olemas ka pildid 😀

Kollane umbrohi. Agikene Tartus, juuli 2014.

Parksepa, 22. juuni 2004

Ma ei ole päris kindel, aga ma arvan, et see oli 1998 aasta volbriöö. (Väimela)

Lisa kommentaar

