My Little Pony

Meie peres kuulatakse seda laulukest 101 korda päevas. Marie käib ja ümiseb lauluviisi. Ja aegajalt juhtub sedagi, et seda lauluviisi ümisen mina. Roosat Pinkie Pie´d olen ma paar tükki juba teinud. AppleJack´i tegin esimest korda. Keha on neil sama lõike järgi, aga juuksed ja sabad on täiesti erinevad.
Õnneks on mul kodus poni-ekspert Marie. Ja Marie kriitilise pilgu tõttu sain ma päris mitu korda sabasid-juukseid ümber teha. Lõpptulemusega jäi preili rahule.

Ponid on õmmeldud fliisist, silmad käsitöövildist. Täitematerjaliks mahuline vatiin.
Mõõdud: keha kõrgus ~19 cm + juuksed, laius ~7 cm, keha pikkus ~15 cm + saba.
Kui soovid ühte neist nunnudest enda lapsele, siis jäta oma kontaktandmed kommentaaridesse või võta minuga ise ühendust 😉

Lisa kommentaar

