ÖöLiblikad


Ka see kott osales Isetegija Suurel Kotikonkursil.
Need liblikad said imeilusad!
Ja kott ise on mõnusalt suur, mahutab ilusti kõik vajaliku ära. Sees on suur lukuga sisetasku ja väljas on väiksem lukuga tasku telefoni ja võtmete jaoks.

Ja mul on nii hea meel, et mu kott meeldib ka teistele. Põnevusega jälgisin publikulemmiku valimist. Nii äge, et ka täitsa võõrastele inimestele meeldis mu kott. Ja, ehk oleksin veelgi rohkem hääli saanud, kui oleksin parema pildi kokku pannud. 21 tollisel arvutiekraanil tundus originaalpilt päris hea, kuid FB muutis selle ikka väga pisikeseks. Aga, ega ma ei läinudki võitma. Pigem osalesin konkursil ikka sellepärast, et näidata enda töid.

Ja esmaspäeval, 22. septembril, kuulutati välja võitjad. Ja mu üllatus oli päris suur, kui avastasin, et see sama kott on saanud žürii lemmikuks! Oh, seda rõõmu!!! 😀
Suur, Suur Aitäh!

2 thoughts on “ÖöLiblikad

  1. Pingback: 2. In My Bag | Agikene

Lisa kommentaar

