Käekott “For You”

Üle pika aja käekott, mille õmblesin lihtsalt sellepärast, et oli tahtmine õmmelda.
Viimasel ajal olen pidanud õmblusmasina kapist välja tõstma, sest Marie on saanud kutse sünnipäevale. Jaanuaris saabki käekoti-ring täis. Mis edasi, seda veel ei tea. Kindlasti ei tahaks ma hakata ostma kingitusi poest, sest mänguasju on neil lastel liigagi palju.
Üks mõte mul on, aga eks näis. See mõte on jälle selline, et odavam olekski osta mänguasjapoest mingi vidin, aga…
Mulle tegelikult meeldib olla teistsugune. Pealegi, tagasiside vanematelt on olnud nii positiivne, et ma tõesti tahan jätkata traditsiooni ning ka uuel aastal kingitused ise teha.
Kusjuures, Gaia ema saatis peale sünnipäeva mulle kirja, kus tänas ilusa kingituse eest ja lisas, et hakkab seda tütre käest laenama, sest see on niiiii lahe kott. Jah, Gaia oli üks tüdrukutest, kes sai erilisema koti kui teised. Miks? Sest see kott osales Isetegija Suurel Kotikonkursil. Sinna lihtsalt oli vaja midagi erilisemat. Milline see kott on, näed minu järgmises postituses 😉

Lisa kommentaar

