Nukuvoodi

Mõned päevad tagasi avastas Marie, et tal oleks hädasti vaja nukuvoodit. Mitte tavalist, vaid kahekorruselist. Ja tal oli vaja seda KOHE!

Mis siis ikka. Sahtlis on mul tops jäätisepulkadega. Liimipüstol on ka olemas. Grilltikud!?! Ja ei läinudki palju aega, kui voodi saigi valmis. A, mis voodi see ilma madratsi, padja ja tekita on?

Marie sai proovida õmblusmasinaga õmblemist. Mul on mõnus masin, millel saan kiirust ise reguleerida. Tõmbasin masina kiiruse miinimumi ja Marie sai õmmelda. Oh, oleks mul ka selline masin olnud, kui ma 7-aastane olin. Mina õppisin õmblema vanaema Singeri masinaga, millel pidi jalaga hoogu andma. Rütmi kätte saamine oli paras katsumus. Aga hakkama ma sain.

Aga kui nüüd täitsa aus olla, voodi sai ikka päris vinge 😀


Lisa kommentaar

