Roosa seljakott Mariele

Marie on juba päris kaua mulle teinud etteheiteid, et ma õmblen kõigile käekotte, aga tal ei ole ühtegi minu tehtud kotti. Tegelikult on tal mänguasjakastis päris mitu minu õmmeldud-heegeldatud kotti. Marie mõõt sai täis, kui nägi Tuvale tehtud õlakotti. Roosa, satside ja pärlitega kott! Marie sai ikka väga kurjaks mu peale.

Üritasin teda maha rahustada ja otsisin välja kõik käe- ja õlakotid, mis tal olemas on. Nii minu tehtud kui ka poest ostetud. Kuid ükski ei sobinud 🙂

Ja siis meenus mulle, et kuskil kapis peab olema üks väike seljakott, mida ma olen korduvalt pidanud parandama ja mis näeb väga räsitud välja. See seljakott on päris kaua kasutuses olnud ja kapinurka jäi see seisma, sest õlarihm rebenes. Mul oli plaanis see kunagi ära parandada, kuid nüüd tuli mul hoopis parem mõte. Otsisin seljakoti üles ja harutasin üles. Marie muidugi sattus paanikasse, kui nägi, et ma kääridega ta lemmik-seljakoti kallale läksin, kuid ta rahunes maha, kui mu plaani kuulis.

Lukud, kinnitusklambrid ja tugevdused läksid uuele ringile.

Vanal kotil ei olnud voodrit. Uuele panin voodri ja tegin suure sisetasku.

Marie on väga rahul! Seljakott sai super nunnu ja ta ei jõua ära oodata, kuna sellega kooli saab minna! Mina tahaksin aga juba uut õmblema hakata 🙂

3 thoughts on “Roosa seljakott Mariele

  1. Pingback: Iseendale | Agikene

Lisa kommentaar

