Käsitööolümpia 2014

Isetegija.net Käsitööolümpia 2014

Käsitööolümpial osalemine tundus mõnusa väljakutsena. Esimene mõte oli õmmelda näpunukke, iga päev vähemalt 10 tükki. Mõtlesin natukene veel ja sain aru, et see oleks liiga suur väljakutse, ka minu jaoks 🙂 Siis otsustasin valmis õmmelda vähemalt 100 väikest looma. Siis tuli aga sõbrapäev ja Marie oli kutsutud kolme klassiõe sünnipäevale. Aeg läks, aga 8. veebruaril väljalõigatud mõmmid ootasid ikka veel kokku õmblemist. Nädalavahetustel ma käsitööga ei tegele, siis kulub aeg köögis toimetades. Ja kui ma siis  kalendrisse vaatasin, oli olümpia lõpuni jäänud veel 8 päeva. Õnneks(!) algas Mariel koolivaheaeg ja mina sain tänu sellele venitada enda õhtud pikemaks. Täna (pühapäeval) tegin erandi ja õmblesin terve hommikupooliku. Pere jäi peaaegu nälga, kuid mina sain valmis viimased väljalõigatud nunnukesed.
Ma olin ära unustanud, kui palju aega tegelikult ühe pisikese looma valmistamine võtab. Väike mõmmi tuleb esmalt riidest välja lõigata, siis kokku õmmelda ja täis toppida. Riputuspaelad keerutasin heegelniidist, ka sellele kulus uskumatult palju aega. Silmad õmmelda, nina ja suu tikkida. Paelake kaela siduda ja see mõne pistega kinni õmmelda, et see ära ei kaoks.  Valmis sain 40 mõmmikut, 2 väikest tibu ja 26 koerakest. Kokku 68 loomakest. Ise olen tegelikult tulemusega rahul. Õmblemispisik on jälle sees ja jätkan tibude õmblemist.

8. veebruaril alustasin mõmmide välja lõikamist.

23. veebruar!

Valmis!

26 koerakest

Koer vs tikutops. Tikutops vs Mõmmi.

One thought on “Käsitööolümpia 2014

Lisa kommentaar

